Yazmelegi_ ezgibozkurtkocak önceden geçirdiğinizi gösteriyor bağışıklığınız var demek yani iyi bisey ben oyle hatırlıyorum
Sadeceanne2 ezgibozkurtkocak korkmayın ıgg geçirmiş bağışıklıklı olduğunuz Igm pozitif ise sıkıntı oluyor.
Ebruli52 ezgibozkurtkocak korkmayın bende sizin gibi ne oluyo diye düşünmüştüm Dr bağışıklık olup olmadığına bakıldığnı söylemişti
Yazmelegi_ ezgibozkurtkocak korkma korkma ama net bilen biri yazar inşallah ben doğum yapalı çok oldu ama iyi bisey diye hatırlıyorum
ezgibozkurtkocak Yazmelegi_ benım de İkinci gebeliğin ama ilkinde böyle bir şey yaşamadım böyle bi teste istememişti yeni çıkmış galiba ondan biraz stres yaptım şu an
Yazmelegi_ ezgibozkurtkocak sürekli birseyler değişiyor vallahi ben evlenirken sma testi yoktu doğum da yaptım şimdi o test çıkmış eşimin vermesi gerekiyormuş bende öğreneli çok olmadı