Musam canım beni 16 ile doğamu aldılar ama tek ölçümlük bişeydi bebek ve anne beyin kanaması geçirebilir riske atamayız dediler çok dikkatli ol bende tuzlu mısır yemiştim 😔 ama şükürler olsun tansiyonum hiç çıkmadı doğumda falan normal doğum yapıp çıktım