Ebruhanzade Limonis ben 31 ocakta kürtaj olmuştuk kürtajdan 15 gün sonra tekrar hamile kalmışım ve haberimde yoktu ağrılarımdan dolayı 2 yıldır duxet,dulox yani duleksetin içerekli 60 mg kullanıyorum malesef habersizdim gebelikten kullanmaya devam ettim ve bırakamıyorumda aşırı ağrılarım oluyor bırakınca doktorla görüştüm yarında perinatoloji uzmanında randevum var detaylıya giricem bakalım neler olucak bende merakteyim
Meltem077 Selectra kullanıyorum gebelikten önce de kullanıyordum bırakmadım Selectra 100 mg kullanıyorum
Alisa_ Ben Duxet 60mg kullaniyodum hamilelikten önce, doktor 30mg düşürdü, hamilelik için öyle uygun gördü. Kullanmasam kötü hiss ediyorum. Panik atak tedavisi için kullanıyorum bu arada
Ebruhanzade Koalams 13 haftalık hamileyim öğreneli 1 hafta oldu suan ilacıma devam ediyorum yarınki randevumda herşey belirlenicek diyebilirim bende gerilim tip baş ağrısı sinüzit vucut ağrılaırmdan dolayı kullanıyorum
Ebruhanzade Koalams yok canım ağrılarım olmasa inan umrumda değil ilaç ama intihar seviyesine getiren ağrılarım var