Emmiz Hanımlar Aptamil mama sıcaklığı kaç olması gerekir beslenme için 40 dereceyr kadar soğusun yazıyor ama beslenme derecesi yok bilen biri yardımcı olabilir mi
Ucarbabyy Emmiz ben mama ısıtıcısı kullanıyorum orda da 40 derece mama gösteriyor ama 40 derece mama için sıcak bence ben bir tık altına getiriyorum yani 36 37 civarında en iyisi bileğinize damlatın mama bende aptamil kullanıyorum