Kızlar bebeğim 10 günlük dün göbeğimiz düştü bugün kontrolümüz vardı doktor kanaması var dedi kan aldılar Aptt yüksek çıktı kanda pıktılaşma falan dedi pek anlamadım k vitamini iğnesi yapıldı. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Eğer ki Aptt düşmezse çocuk hematolojiye gideceğiz.