Mcay 30 ocak son adet tarihim beklenen adet tarihim ise 26 şubattı. 28 şubat tarihinde gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Aybı günün gecesi acilde kan verdim Beta HCG 3000 çıktı. Devlet hastanesinde randevu bulamadığım için pendik şifa hastanesine gittim ve orada keseyi gördü ve daha çok ufak olduğunu söyleyip bir hafta sonrasına gün verdi. (Uygulamaya göre 4 haftalıktı) bu süreçte kartal lütfi kırdar da randevu buldum ve 7 mart tarihinde orada muayene oldum. Orada da iki kese göründü. 2 hafta sonrasına kontrole çağırıp kan tahlili yaptıracağımı söyledi. 8 mart’ta da özelde gittiğim doktorda kontrolüm vardı. Bugün gittiğimde kesenin haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi ancak sağlıklı bir gebelik gibi durmuyor vücut atabilir dedi. Daha önce böyle bir şey başına gelen var mı? Ne yapmam lazım
BusraaZeynep Mcay beklemek lazım bir güvenilir bir doktorsa eğer emin değilsen başka doktora git bana da ümitsiz bekle gelince hemen uyutur kürtaj yaparız dediler ama gittiğimde bebeği gördü kalp atışıyla birlikte 6-7 haftalıkta çoğunlukla netleşiyor Allah yardımcın olsun
Asli_0025 Mcay allaha sığın canım hiç bişeycik olmaz bol dua et ve korkma her zaman korktuğun başına gelir güvendiğin doktora git ve artık tek doktorla devam et herşey gönlünce olsun rabbim umarım sağlıklı ve hayırla güzel haberler almayı nasip etsin
Sinemm13 Mcay banada o şekilde dediler sağlıklı gebelik değil diye falan ama hiç takmadım üzülmedimde rabbime biraktim daha küçük olduğu için kese tm oluşmuyor onlarda sağlıksız diyor şuan maşallah 6 ayimdayim çok da sağlıklıyiz sende üzülme her doktorun söylediğinede kulak verip stres yapıp zarar verme bebeğine rabbime bırak üzme kendini inşallah sagliklidir
Ipekulas Mcay benzeri başıma geldi hatta %90 sağlıksız gebelik kalp atışı yok gelişimi yok dediler devlette kanamam olduğu için gitmiştim. Sonra özele gittim kalp atışınıda duyduk gelişimide gayet iyiydi devlete kalsa kürtaj olcaktım🤦🏼♀️ Özelde cihazı iyi olan bi doktor bulun
Mcay BusraaZeynep 1 gün arayla 2 farklı doktora gittim ikiside uzman hangisine inanacağımı şaşırdım. İlk gebeliğim
BusraaZeynep Mcay sen bekleyeceksin mecbur sağlıklı değilse zaten çoğunlukla kendiliğinden atıyormuş vücut allah büyük inşallah sağlıkla nasip eder dinlen bolca dua et Allah büyük🌸
Mcay Asli_0025 teşekkür ederim. Şu an doktor arayışj içerisindeyim zaten. Allah hepimizin yardımcısı olsun. İşinin ehli diye bi şey de diyemiyor insan. Moralinizin bozulduğuyla kalıyoruz
Mcay Ipekulas Benim özeldi kötü yorum yapan. Devlet hastanesinden gülerek çıkmıştım hatta. İkiz olabileceğini bile söylemişti. Özel işi bozdu. Bugün pendik medipole gideceğim en azından içim rahatlar
Cennet-polat Ipekulas bunun tam tersini özelde yaşayan arkadasim var özelde kalp atışı yok boş gebelik dediler bir hafta sonra devlette kalp atışı duymuş ve sağlıklı ilerlemiş özel veya devlette değil de düzgün bakan doktor önemli
Ipekulas Mcay bu formdan doktor önerisi alın bence iyi bi doktor bulup onunla devam edin inşallah iyi sonuçlar alırsınız
Melisa09 Mcay merhaba çok sık hastaneye gitmek de iyi değil bebek ultrasona çok girdiğinde tutunamıyormuş biraz bekle sabret bebek oluşsun ben hamileliğimi öğrendim 15 gün sonra gittim hastaneye ayda 1 gidiyorum sık gitmek de iyi değil
YldrmNUR Melisa09 ultrason ile bebeğin düşmesinin bi alakası olamaz. Ultrason bebeğe zarar vermez, radyasyon içermez ( radyoloji teknikeriyim)
Anneeadayi3 Melisa09 ne alaka ya ilk öğrendiğim zamanlar her hafta ultrasona girdim ben Allah’a şükür hicbirseyde olmadı bu tarz yanlış bilgilerle insanları korkutmaya ne hakkınız var hangi doktor ultrason zararlı diyor Allah aşkına
hepoyleolurzaten__ Mcay öncelikle hayırlı olsun çoğul gebelikten mi supelenilidi bide çok sık doktora gitmissiniz biraz zaman verin kendinize daha çok küçük görülmemesi gayet normal en az 7 haftalık olunca gidin bukadar kafanız karışmaz ve şüpheye düsmezsiniz hakkınızda hayırlısı olsun
Mcay hepoyleolurzaten__ teşekkür ederim. devlet şüphelendi özel ikinci bir kese var gibi ama ikiz demek için erken dedi
Mcay Asli_0025 bugün gittim. Çok şükür hiç bir problem yokmuş. Diğer Doktor neye göre böyle bi tehlike var dedi anlamadım dedi hatta. İkiz olduğu da garantilendi. Haftaya kalp atışlarını duyacağız inşallah  https://imgyukle.com/i/yWCwfe
Momofates Mcay çok sevindim sizin adınıza, ama size tavsiyem lütfen tek bir doktorla devam edin 3-4 doktora birden gitmek her zaman yıpratıcı oluyor güvendiğiniz bir doktorla devam edin sürecinize, umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
Mcay Momofates Artık bulduk çok şükür. Benim de niyetim tek doktordu alsında ama iyisini bulamayınca dolaştık maalesef