birkizbirerkek Arkadaşlar merhaba, ben aranıza yeni katıldım :) sormak istediğim bir soru var yardımcı olabilir fikir yürütebilirseniz çok sevinirim🤗 benim en son adet tarihim 27 Ekim, bana göre ve takip ettiğim programlara göre şuan 8 hafta 6 günlük hamileyim fakat doktorum 7.5 haftalık dedi . Ben şuanda Hangi haftaya göre kendimi kontrol etmeliyim? Hamilelik haftası son adet tarihine göre belli olmuyor mu ?
Aysebkr1258 birkizbirerkek geç döllenme olmuş büyük ihtimal ultrasonda bebek ne kadar gözüküyorsa ona göre takip etmelisiniz
ATC birkizbirerkek Adetine göre hesaplayacaksın canım daha küçük su an ilerki haftalarda yakalıycak haftasını benim 11. Haftaya kadar hep tutmuyordu birbirinizi sonra düzeldi hep aynı 😊
Seymaozkn İlk haftalarda öyle geriden gelme olabiliyor ama ilerleyen haftalarda haftasını yakalıyor bebek merak etmeyin
mehtaphamza Benimde aynı şekilde 29 ekim son regl tarihi 8 hafta 4 gün olması gerekirken 7 hafta çıktı 😔
mehtaphamza ATC haftayı yakalaya bilmesi için yapmamız gereken herhangi bir şey var mı insan üzülüyor çünkü bi sorun mu var diye ....
mehtaphamza birkizbirerkek olabilir dedi ilk haftalarda bol süt yoğurt ye dedi bazen cihaz farkı da olabiliyormuş ...