hicimm Kızlar süt pompası doğum öncesi mi alınmalı yoksa duruma göre mi alayım. Çalışan anne değilim evde olacağım ama yinede lazım oluyor mu alsam mı? ☺
Papatya07 Ben bu hafta sonu aldım indirim vardı nolur olmaz diye bence uygun bulunca al Mart bası gibi doğumum insallah öğretmenim ikinci dönem zaten evdeyim seneye de çalışmam diyorum şimdilik ama sut pompası her koşulda gerekli bence lazim olacak en azından indirimde bulunca kacirma derim