Kızlar merhaba, 26 şubat adet başlangıcı 1 Mart bitti ve 5 gün sonrası akıntı şeklinde kahvemsi gibi çok açık renkte akıntı geldi ve sonrasında aşırı derecede adet öncesi olduğu gibi aynı göğüs ağrısı ve uçları acıyor adetim biteli 1 hafta oldu yani neden olabilir sizce 😟😟