Elifyamann Oğlak ve balık burcu oğullarım var. Oğlak burcu olan büyük oğlum 3 yaşında. Çok düzenli, sevecen, insanlarla kolay iletişim kuran ve kendini sevdiren bir çocuk. Çoğu çocuk gibi oyun oynamayı çok sever ama asla tek başına oyalanamaz mutlaka birinin ona eşlik etmesi lazım. Bana ve babasına çok düşkün olsa da başkalarına yabanilik yapmaz, uyumludur. Kardeşini asla kıskanmadı, tam bir abi çıktı içinden.
Ekleme yapıyorum, çok da inatçıdır 😁
Diğeri daha 15 günlük, şimdilik çok ağlak değil 😂 Balık olmasını hiç istemedim ama 23 şubatta doğmayı kendisi seçti 🥲