naz_ar Hanımlar ben hamileliğim öğrendiğim günden beri kuyruk sokumu ağrısı yaşıyorum ve git gide de daha kötü oluyor herkes normal diyor sizde de var mı benim gibi bu ağrıyı yasiyan
Leylayz naz_ar 36 haftalık gebeyim ilk günden çekiyorum hala ağrıyor ve şiddetleniyor rabbim yardımcınız olsun çok zor magnezyum bile fayda etmiyor artık, siz kullanmıyorsanız da doktoruna söyleyin belki size etki eder.
Tulin41 naz_ar Leylayz Miray-mom Kdjhjhhj ilaydamom_ arkadaşlar benimde 25. Haftada başladı çok kötü yürüyemiyordum sonra nette araştırdım ve kuyruk sokumu egzersizi karşıma çıktı üç gün yaptım o egzersizleri ve geçti iki hafta çektim ben o ağrıları denemenizi tavsiye ederim. Doktor fizyoterapist Seher Ay YouTube adı
naz_ar Leylayz kulanmiyorum benimde ilk haftalardan beridir var doktoruma söyledim bana dediği şey ortopediye git sana yastık verecek onu al bende sırf bir yastık için gitmedim sanki yedi yirmi dört saat oturuyor muyum ki alim
ilaydamom_ bende de oluyor, hatta magnezyum almama rağmen oluyor. çok oturmakla alakası var mıymış ki. bu arada 12+4 um eşime masaj yaptırıyorum ancak hafifliyor.
Tulin41 Miray-mom kendinizi zorlamadan yapabilirsiniz inan ben şuan çok rahatım 😊rica ederim sizde şifasını görürsünüz inşallah
Enfal_06 naz_ar ben 13 haftalık hamileyim bugün yürürken çok kötü kuyruk sokumu ağrısı başladı ara ara girip çıkıyor ağrıları yeni yeni başladı bende de normal bir durum canım ama ağrıları çok kötü :(
Mucizemibekliyorum41 naz_ar malesef canım aynısını bende yaşıyorum felç geçiriyorum sanıyorum bian yürürken beni kitliyor Rabbım yardımcımız olsun anne olmak gerçekten kolay degil
Tgbaby Bendede vardı doktorum osteo formula Mağnezyum önerdi geçti şükürler olsun sizde doktorunuza danışıp deneyin isterseniz 29 haftalığım bende 26 haftalıkken başladım