Ayazinanasi Kizlar, gecen hafta cuma suni sanci ile dogum yaptim ve oglusuma kavustum sukur. 3 tane dikisim var ve (afedersiniz 🙈) alt tarafta iceride 2 tarafta yara olustu dogum esnasinda. Bir haftadir iyi gidiyordu hersey, taki dun gece asiri derece bi usume gelene kadar. Sabaha kadar titredim ve bugunde devam etti. Atesim 38 civari, normalde 36,5 civari genelde. Eve gelen ebe hanim bugunki kontrol esnasinda o yaralarin iltihap kaptigini soyledi ve bende gordum. Baya sismis, kokuyor ve surekli iltihap akiyor. 😔🤦🏻♀️ Surekli yikadigim halde oldu. Ebe hanimin tavsiyesi uzerine 6 saate bir 2 tane agri kesici ve sodali su ile temizlemem gerekiyor. Takii atesim 38,5 uzeri olursa doktoru arayacaklar. Tavsiyeleriniz varmi acaba? Tuvaletimi yapmaya bile korkuyorum acidan dolayi... 😢
Deletedmom667 Ayazinanasi hastaneye gittin doktormu ilaç verdi yoksa gitmedin eve gelen ebemi soyledi kullanmanı
bulutunannesi33 antıbıyotık vermedımı cnm emzırırken evet kullanılmaz ama enfeksyın varsa ıcmek zrndasn sezeryandan snra da verıyorlar cnku antıbıyotık
Ayazinanasi bulutunannesi33 yok canim vermedi, kolay kolay vermiyorlar burda (hollanda). Usume gecti simdide terleme basladi zaten. Dogal yollar ile gecirmeye calismam gerekiyor, gecmedigi taktirde belki verirler
Ayazinanasi Deletedmom667 onumuzdeki 6 hafta ebe kontrol altinda ilerleyecek hersey, sonra aile hekimi. Burda kurallar boyleymis. Ebe hanimda atesim 38,5 ustune cikmadigi surece antibiyotik falan vermiyormus.
bulutunannesi33 Ayazinanasi hım evet cnm yurt dısında zıkkım var gb ılac yasak ultrason yask atesler ıcınde yatıo ınsan vermıyolar bolca yıka kuzum bolgenı ıdrsrın cok yakar ama 🤦♀️
Deletedmom667 Ayazinanasi yurt dısındasın anladım. allah korusun enfeksıyon onemlı cunku muhakkak git hastaneye diyecektim