NaimeYilmaz Huzurumbebegim bazen oluo bunaltı gelıor cok nefes bile zor aldıgım oluyor zaten sakıncalıda dıolar ama tv karsısında felan uzanamıorum bile 😞
NaimeYilmaz Huzurumbebegim bazen oluo bunaltı gelıor cok nefes bile zor aldıgım oluyor zaten sakıncalıda dıolar ama tv karsısında felan uzanamıorum bile 😞
EliFurkan Huzurumbebegim Canim bebek kalbe giden damarin ustune yer yapmistir ondan, benim annemde ortanca kardesime hamileyken hiç yatamazdi kalbi carpip nefesi kesilirdi. Bende yatamiyorum tansiyonumu düşürüyor hemen 😅 sag sol bütün gece 😧