Aadyec Bugün 20 haftalık bebeğimle detaylı ultrasona girdik. Doktor henüz beyni kapanmamış gibi bir cümle kullandı. Bütün organları herşeyi tamam. Haftaya gel tekrar bakalım kapanmış mı dedi. Bu haftalarda normalde kapanır aslında dedi. Böyle sorunla karşılaşan var mı
Rabiul Aadyec nasıl ya benim doktorum her muayenede siyah beyaz ve renkli detaylı da bakar 16. Haftamda doktoruma kafası niye boş açık diye sormuştum tamamen kapanması son aylarında oluyor demişti gelişimini tamamlamış oluyor en son kafası kapanırmış zaten hatta yenidoğan bebeklerin kafasına o yüzden hep dikkat edilir
Aadyec Rabiul benim durumumu sorabilir misiniz ? Beyincik kapanmamış sıvı dolabilir bu tehlikeli gibi bşy dedi. Bir daha gideceğim işte haftaya. Üstelik çokta iyi bir doktora gittim detaylı ultrason için. Umarım sizinkinde Herşey çok güzel geçer 🙏 sizin kaç haftalık ?
Rabiul Aadyec ay canım sormayı unuttum benimkinin kafası kapanmış mı onu bile sormayı unuttum yüzünü sakladı sürekli bebeyle uğraşmaktan
Rabiul Aadyec evet canım çok şükür sorun yok , bir kere düşük tehlikesi geçirmişim yada düşüğüm olmuş tam anlamadım, plasenta da kanamam olmuş baya zaman geçmiş ama üstünden sorun yok dedi