Ebrar_65 Kızlar her mesajım 5 dakika anca gidiyor sorun mu var uygulamada benimki tek mi böyle bir saat foruma girmeye çalışıyorum
tugcesakzci Ebrar_65 Akşam saatlerinde, özellikle de yeni güne girerken uygulamaya giriş sayısı yüksek olduğundan bazen biraz ağırlaşabiliyor 🙏
Ebrar_65 Suhiss sinirden uygulamayı silme aşamasına geldim sonra dedim ben olmasam buralar ne olur silmedim