Hanımlar merhaba ben bugün 11. Haftaya girdim normalde haftaya doktora muayene olmaya gitmem lazım 12. Hafta olucam ben gittiğimde cinsiyeti de öğrenmek istiyorum ilk hamileliğimde bu haftalarda öğrenmiştim diye hatırlıyorum acaba 1 hafta daha bekleyip 13. Hafta gibi mi gitsem yoksa 12. Haftada da öğrenir miyim aklım karıştı biraz 🤔