Selam kızlar son doktor kontrolümde doktorum bebeğin kafası çok büyük kilosu çok o yüzden normal doğum yapamayacağımı çatımın dar olduğunu söyledi. İstersen normal doğum deneriz ama acil ameliyata alınman gerekebilir dedi eşimde sezeryen olsun dedi brnde kabul ettim riske atmak istemedim biraz heyecanlandım şuan 40+1 oluyorum sancımda yok zaten geleceğide yok kızın
Belden uyuşturmalı istedim varsa tecrübeli anneler ne yapmam gerek neye dikkat etmem gerek yazarsa çok sevinirim🥹🥹❤️