Afmumy Selam arkadaşlar 20 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyeti de ismi de belli hastane çıkışı kaliteli güvenilir yaptırdığınız yer var mı ?
Hemsire2727 Afmumy lisadan görümcem yaptırdı çok güzel geldi kumaşı falan da çok güzel ben daha modele karar veremedigim için yaptırmadım bizimde isim belli ama modelde kararsızım malesef 😅
Afmumy Benim de bir çok tanıdığım arkadaşım betusun hediyelikleri bebaby var oradan yaptırdı bir de pudra kokusu var onun ablasıymış işçilikleri çok güzel desen konusunda kararsızım tabi 🫠