Biraz içimi dökeceğim uzun olabilir kızlarr. Ben bi markette müdürüm ve hamile olmadan önce çok rahatken hamile olduğumu öğrendikten sonra işler ters gitti yanıma hep bilmeyen personeller geldi tüm iş yükü bana kaldı yemek bile yiyemiyorum sürekli bi koşturmaca ve bebeğğme bişey olacak ona iyi bakamıyorum diye stres oluyorum üzülüyorum zaten duygusal bi insanım eşime anlatıyorum saçma sapan konuşuyor bugün anlattım gerizekalı adam destek olacağına sen böyle üzül o bebek ölür dedi daha önce de bunu dedi. Çok üzüldüm kırıldım iyice psikolojimi bozdu bide bana çalışmak zorundaymışım gibi hissettiriyor iş zaten ağır eşim de böyle yapınca çok üzülüyorum ağlayıp duruyorum sanırım gerçekten bebeğe bişey olacak :(