Kızlar kimyasal bir gebelik yaşadım düştü 10 gün oluyor ve bugün transferden sonra yaşadığım ağrılar kasik sızısı aşırı tuvalate çıkma falan olmaya başladı yada ben bugün farkettim bilmiyorum bu kadar çabuk hamile kalınır mı yada bu yaşananlar düşen gebelikten kalan ağrılar belirtiler falan mı bana bir yardım lütfen