BirAskMasali1323 CereenCkr Bende aynı durumdan mızdaribim tam yazılmaya niyetlendim gebe olduğumu öğrendim daha yeniyim ( 7 haftalık) gebeyken yazılsak sıkıntı olurmu çünkü doğumdan sonra biraz zor yazılırım gurbetteyim bebeğime bakacak kimse olmaz
Sevvalll42 BirAskMasali1323 yok bence bişey olmaz nolcak git yazıl ama içinde kalırsa yinedende doktora sor
CereenCkr BirAskMasali1323 doktora bir sormak gerekiyor aslında bende 22 haftalığım hâla yazılasım geliyor
byzyldz BirAskMasali1323 ya ben biraz tehlikeli buluyorum açıkçası eğer manuel derslerine gideceksen yine de sen bilirsin tabi çok istiyosan daha ağırlaşmadan git bence sonradan emniyet kemeri takmak çok zor
Sevvalll42 CereenCkr yok kız bunda daha çok heyecan yaptım hocanın huyunu bildiğim için burakmak için bahane aradı zaten
CereenCkr Sevvalll42 ben Esenyurt ta oturuyorum 😅 buranın hocalari kesin çok sinirli falandır diye düşünüyorum başka yerde yazılacagim semt olarak
byzyldz CereenCkr hayatımda hiç stres yapan biri değilimdir ama sınavda beklerken aşırı stres yapmıştım riske atma derim ama sonradan bebekle daha mı zor olur ki
Sevvalll42 CereenCkr valla ilçede açıkçası daha kolay oluyo küçük şehirlerde falan büyük şehirlerde her şeyi pür dikkat izliyolar hatasız yapmanı istiyorlar
BirAskMasali1323 byzyldz haklısınız bende tehlikeye atmak istemiyorum fakat doğumdan sonra hiç yazılamam açıkçası kararsızım ne yapacağımı bilmiyorum