Buse8997 Kızlar merhaba, doğumda kullanmak için Meryem ana otu aldım fakat nasıl kullanılır bitince ne yapılır bilmiyorum. Bilgisi olan var mı? Doğum bittikten sonra sudan çıkartıcaz sonra? ☺️ Saklamak mı? Gömmek mi? Yoksa direk çöpe mi?
byzyldz Buse8997 sancıların başladığında su dolu kabın içerisine birisi koyup meryem suresi okuyor normalde ben ablamda suya koymuştum tabi sureyi okumamıştım işe yaradı ama açıldıkça açılması olmuştu doğumdan sonra sudan çıkarınca geri kapandı diye hatırlıyorum sanki
isilaybestee Buse8997 otu sancılarınız başlayınca derin su folu bir kabın içine sapı dışarıda kalacak şekilde koyuyorsunuz nas felak ayrtel kürsi ve Meryem suresi okutuyorsunuz birisine ot açıldıkça açılmanız da oluyor sonrasında sizi doğuma aldıklarında otu çıkarmaları ve kurutmaları lazım suyu da akan bir suya dökebilirsiniz
SSenaaa Buse8997 doğuma giderken suya koyarız da doğumdan hemen sonra mı sudan çıkartmak gerekiyor benim çıkartacak kimse olmayacak ancak eve geldikten sonra çıkartırız olurmu acaba ?
Buse8997 Busekrtl Sancılar başlayınca suya atılan ağaç köklerine benzeyen bir ot. Açılmayı kolaylaştırdığı söyleniyor ama sonrası için bir bilgi bulamadım. Bazen gömmek gerekiyor çöpe atmak doğru mu bilmedim 😅
Mervesrsy isilaybestee şimdi benim hafif hafif sancılarım var 2 cm açıklık ama evde geçir dedikleri için kaç gündür sancıları çekiyorum sonuç yine aynı şimdi suyunu hazırladım sizce evde suya koysam olur mu açılmalarım artsın bir an önce doğurayım istiyorum bir tane de hastanede yapmak için aldım zaten
isilaybestee Buse8997 evet sürekli kullanılabilecek bişey çünkü sudan çıkınca eski haline dönüyor sonraki doğumunuzda da kullanabilirsiniz yada birine verebilirsiniz
Buse8997 Mervesrsy Doğumdan sonra çıkartmak lazım diye biliyorum kanama durmazmış yoksa yanınızda olsunda nerde olduğu önemli değildir bence
isilaybestee Mervesrsy yok hastaneye yatışınız yapılınca koyun ben o şekilde yaptım bende 2 cm açıklıkla yatmıştım hastaneye açılman olmaz 24 saati bulur doğumun dediler ama 2 buçuk saatte herşey bitmişti
Mervesrsy Buse8997 kapaklı kaba koyup yanıma alacağım zaten doğumdan sonra çıkartırım inşallah anneme söylerim unuturum ben
Mervesrsy isilaybestee valla helal olsun beni yatırmıyorlar ısrarla bir yandan iyi ama bir yandanda psıkolojik olarak kötü hissediyorum günlerdir çekiyorum günümün dolmasına da çok az kaldı zaten çok hızlı mı ilerler acaba açıklık olarak bu şekilde günlerce çekmek zor gibi
isilaybestee Mervesrsy beni de önce yatırmadı ama 40. Haftam dolduğu için mecbur yatırmak zorunda kaldılar bide benim şiddetli sancım başlamıştı ve suyum gelmişti sonrasında da açılma çok hızlı oldu bende otun da etkisiyle oldu. Sizin bu sancı dedikleriniz yalancı sancı bence benim 37. Haftadan beri kasılmalarım vardı aslında
isilaybestee SSenaaa doğuma alındığımız gibi çıkartmaları gerekiyor ebe bana hemen çıkartsınlar yoksa kanamayı durduramıyrouz demişti
Mervesrsy isilaybestee bu hafta itibariyle daha çok şiddetlendi doğum başlangıcı dedi doktorum aslında ama bekliyorum şu an evde hızlansın diye günüm dolarsa beni de yatış yaptıracaklar daha 5 günüm var biraz daha çekeceğim demek ki 🥹
Hamiis26 Benimde ablam kullandı sancı başlayınca suya attı suyunu içti acılması oldu doğumdan sonra muhakkak sudan çıkarılması gerekiyor ablam sakladı nılur nolmaz diye
isilaybestee Mervesrsy evde çekmeniz daha iyi bana yapılmadı ama erkenden yatanlara suni sancı veriyorlarmış hızlansın diye suyunuz gelsin o şekilde gidin öyle olunca hızlı ilerliyor gerçekten ☺️
isilaybestee Mervesrsy hayırlısıyla kolaylıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah beklemek çok zor ve stresli ben bu süreci atlatınca herşey çok kolay olacak diye düşünüyordum ama sonrası daha zormuş 😂uykusuz geceler vs ama bebeğimin sağlıkla kucağımda olduğunu biliyorum herşeye değiyor ☺️