Beybitooo Kızlar hamilelikte yüksek olması normal mi bilen var mı benim yüksek çıkmış değerlerim bi sıkıntı olur mu acaba Kolesterol 302 LDL Kolesterol 216 çıkmış sizin bakılmışsa karşılaştırabilir misiniz
Uslugelin Beybitooo benim de yüksek çıktı ense ağrım oldu öyle anladım doktoruma sordum korkulacak bişey yok alınan yağdan dolayı çıkar dedi her hamilelikte olur dedi 🙏
Edaacar-ozkan Beybitooo bende 2 gün önce baktırdım 320 cıvarı dahiliyeyi gittim gebelikte normal dedi canım
Beybitooo Uslugelin aslında hiç kiloda almadım bişeyde demedim doktora niye baktı anlamadım kalp krizine neden olur falan yazıyordu panikledim biraz
Beybitooo Edaacar-ozkan anladım bende 18.haftadayım ondan panikledim biraz rahatladım şuan teşekkür ederim 🙏🏻
Edaacar-ozkan Beybitooo Hamilelikte çok normalmiş çıkması Doğumdan sonra düzeliyormuş canım çocuk etkiliyor muş çıkmasını zaten normalde kolestrol değerine hamilelikte bakılmazmış
Beybitooo Uslugelin bütün değerlerim artmış tiroid ilacı kullanıyorum ona rağmen artmış demirim düşmüş ne yapıcam hiç bilmiyorum