Herkese iyi akşamlar. Bugün 75 gr’lık şeker yüklemesi yaptırdım.
Açlık şekerim: 123
1.saat : 212
2.saat:107 çıktı. Sonucu yarın sabah doktoruma göstereveğim ama sınuçlardan pek bir şey anlamadım. Özellikle 1 ve 2. Saat arasındaki farkın bu kadar fazla olmasına anlam veremedim.