11 hafta 4 günlük hamileyim arada kahve rengi akıntım oluyordu pazar günü kanamam oldu ve 2 gün hastanede yattım şükür bebeğim iyiydi. İğne ve ilaç verdiler. Doktor bol bol dinlen uzan ağır hiç birşey yapma dedi. Korkmayın inş birşey yoktur ama mümkün mertebe dinlenin uzanın kritik dönem geçene kadar çok geçmiş olsun 🙏