Icecream hayırlı olsun güle güle büyütün öncelikle.
Eğer sarılık olmadığından kesin olarak eminseniz ve beslenmesi konusunda bir sorun olmadığını düşünüyorsaniz, çok uyuması normal.
Benim de oğlum ilk doğduğunda öyleydi. Hatta korkup arastirmistim, buralara yazmıştım, doktora sormuştum vs
. En sonunda normal olduğunu anladık, dediğim noktalarda sorun olmadığı için