Aysenkyn 7 haftalik hamileyim mantar enfeksiyonum olduğu için doktorum fitil verdi benim gibi kullanan ve yan etki gören var mi
Hulo2105 Aysenkyn 14. Haftada mantar oldum 3 gece fitil verdi doktor. Asla bebeğe zararı yok çok uzun süre kullanım iyi değil dedi. Daha ilk fitilde mantarım geçti korkma
Aysenkyn Hulo2105 Gecmis olsun🪷Recetesinde 3 aydan az olan gebelikte kullanmayiniz yaziyordu bende cok tedirgin oldum
Hulo2105 Aysenkyn yok zaten işte 2-3 tane veriyor o da zararsızmış. Kurtulucaksın en azından öyle düşün