Kızlar merhaba adetimin 11. Gününden itibaren ovülasyon testi yapıyorum. Bugün 18. Gün. İlk günler hiç çizgi çıkmıyordu son üç dört gündür silik çizgi çıkıyor ama bir gün koyu çıkıyor ertesi gün tam pik olmasını beklerken daha silik çıkıyor ertesi gün bi daha yapıyorum daha koyu çıkıyor. Sanki hiç pik görmeyecek gibiyim. Bu dalgalanmayı yaşayan var mı ortalama kaç gün sonra pik görürüm