Kkubraaa Kizlar sat 15 ocak buna göre 7+4 haftalık hamile oluyorum dün doktora gittim ultrasonla baktı ama kese yok dedi 4 martta beta hcg 283 çıkmıştı sizce normal mi
littlechick Kkubraaa 4 martta 283 se iki katı arttığını farzederek bugün daha kese görünmesi mümkün değil zaten burda okudugum kadarıyla beta 1500 olmadan kese görünmez yine tahmini söylüyorum Pazartesi görünme ihtimali var
Ezgi2 Kkubraaa benim 6 haftalıkkem kalp atışı duymuştuk ama her bebek aynı değildir geç döllenme belki
Bahar2210 Kkubraaa betanıza göre gözükmesi imkansız zaten anca rahminiz kalınlaşmıştır beta 2500 iken vajinal ulturosonla 4000 5000 ken karından gözükür buna göre hesaplayıp tekrar gidebilirsiniz
minnosveannesi8 Kkubraaa şimdi kendimle kiyaslarsam beta 412 iken Dr abim daha 2 haftalık ortalama hemen randevu alma dedi ama ben aldım on gün sonrasına kese görünmedi. sende erken gitmiş olabilirsin
Kkubraaa Anladım diğer oğlumda 4 haftalık iken hem kalp atışı hem kese görmüştük de bu sefer 7 haftada hem beta hcg haftasina gore biraz düşük geldi bana hemde kesenin gorukmemesi garip geldi bana ondan dolayı sormak istedim
nazel123 Kkubraaa sonra ne dedi doktorunuz alttan muayene etmedi mi bendede gözükmeyince öyle baktı beta hcg 2000üzerinde olunca gözüküyor diye biliyorum bende
Hyryaytn9004 Burcu-2634 şuan bende 5 haftalık gebeyim keseyi gördük ama bebek yok şuan 2 hafta sonra gel dedi. Sizin nasıl oldu 5 haftalıkken bebeği de gördü mü yani normal bir durum mu bende ki
Patito__ Kkubraaa tekrr beta bakilmadimi cnm yani gec dollenme olabilir ama beta duzgun ilerliyormu bir kontrol etmeliydi
Kkubraaa Patito__ hayir bakmadı doktor pazartesi gel dedi muhtemelen yükselmesi için demiştir o zaman
Burcu-2634 Hyryaytn9004 bende bebek görünmedi kese göründü sadece 6+1 de hem bebek hem kalp atışı duymuştuk sizde ki durumda normal bence 1 hafta sonra bebekte duyulur inşallah kalp atışıda duyulur stres yapmayın daha gelişiyodu minnak
PinkPanter204 Kkubraaa bnmde sat 8 ocak 14 şubatta betam 31 19 şubatta da 1742 çıkmıştı 22 şubatta kesem göründü bebek görünmemişti ptesi tekrar gitcem bu arada bnmki de geç döllenmeden dolayı böyle oldu belki şeninde öyle olmuştur
Sevim1902 PinkPanter204 Aynı şeyleri yaşıyoruz hatta degerlermz bile aynı artmş bnm de 11ocak son adet kese var bebek var kalp atsı yok henz 6 haftalık dedi dün doktr beta hcg 7241çıktı 🙁beklemedyz pazrtsş bska doktra gdcm szde bana yazın inşallh yolundadr her şey
biryetmezikincisiolsuun Kkubraaa canım hiç endişelenme bende aynı senin gibiydim. Hatta bana bu bebeği istiyormusun diye bile sordu. Gerizekalı adam. Bak yine sinirlendim. Sen bi bi hafta 10 gün kadar bekle Allah’ın izniyle görüceksin ama cihazı iyi olan bi hastaneye git ben az kalsın cihaz kurbanı olucaktım aptal adam yüzünden.
Kkubraaa biryetmezikincisiolsuun çok teşekkür ederim istanbulda devlet hastanesine gidiyorum pazartesi belli olur diye umuyorum doktorlar bazen çok insafsız oluyorlar