Kızlar 2 normal doğum yaptım.3. Doğumumda sonuna kadar herşeyi çekip son dakika sezeryana alındım.Kordondan kalp atışı düştü o anki korkumu ve doktorların korkusu gözümün önünden gitmiyor.Kalkamıyorum otursam 2 büklüm yürüyorum. Sanrıım lohusa depresyonuna girdim. Ne yapabilirim toparlanmak için tecrübeli anneler Allah rızası için bana yardımcı olurmusnuz.
Kendimi çok yarım hissediyorum