Bizim kedimiz bize geldiğinde 20-30 günlük bir kediydi ve mayısta 4 yaşına girecek. Aşılı bir kedi ama evden de hiç çıkartmıyoruz kendisi de sadece mama yiyor ara sıra da yaş mama fakat aşılarını da öyle düzenli yaptırmadık evden çıkmıyor zaten diye 2-3 gün önce evimize 1 günlüğüne bakmak için kedi getirmişti annem iş yerinden bende bizim kediyi sakinleştireyim derken elime pati attı çizildi elimde ama bir kısmını biraz derinden yırttı sızlıyorda batikon falan sürdüm alkollü mendille temizledim ama ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim acile 2-3 gün oluyor