Niiisss -tugbmrt ben dün gittim EKG çekildi bir sıkıntı yok dedi doktor gebelikte olabilen bir durum dedi ilaç vs yazmayacam dedi
Niiisss -tugbmrt çok fazla olmuyor ben de ara ara oluyor sadece aşırı derecede değil. Doktorum da en azından git bir görün aklımızda soru işareti kalmsin dediği için gittim kafam rahat şuan