Kızlar merhaba
Benim bir hafta önce değerin 242 çıkmıştı bir hafta sonra 3120ye yükseldi bu normal bir durum mu ? Hamile kalmak için klomen kullanmıştım sonrasında ovitrelle iğne yapıldı. 3 sağlıklı yumurtam vardı çoğul gebelik olma ihtimali var mı beta değerinden anlaşılır mı