Merveekayaa1 32 hafta kontrolünde dönmediğini öğrendim. Döner ama yine de egzersiz yap dedi doktorum. 34 hafta oldu hala dönmediğini düşünüyorum bu neden olabilir? Ve sizin ne zaman döndü kızlar
fatmasaritac Merveekayaa1 dönebilir bence merak etme bebeğe bağlı bir durum benimde 32 de dönmemişti 35te mi 36 da mı ne dönmüştü hatta kanalada girmemişti 38 de gittiğimde kanala girmiş dedi doktor şuan 39+1 iz bekliyoruz
[silindi] Merveekayaa1 dönebilir evet benim 34 de baş asagiydi 35 de makat oldu 36 da tekrar baş aşağı döndü biraz enteresan ama dönüyor yani😂
Eceyy Tabiki dönebilir benim 36 döndü 37 de hafif kanala girmişti şuan 38 haftam bitmek üzere kanalda. Endişelenme sakın
Epolat Bende dönebilir diye okumuştum doğum kanalına ilerlemesi için özellikle bazı egzersizler yaptırıyorlarmış
Merveekayaa1 Hepinize çok teşekkür ederim içime su serptiniz haftaya kontrolüm var bakalım ne olacak 🫠
Gizemmnur- Leyla__0202 şu an kaç haftalık oldun benimde bebeğim aynı 35+4 teyim hafta sonu gittiğimde dönmemişti iki haftav sonra tekrar bakilcak dönmezse sezaryen günü alcam
Merveekayaa1 ebru465 hakkınızda hayırlısı olsun rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤍