Merhaba 30 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 1300 baş aşağı dönmüş arada kasılmalar oluyor ama onun dışında şükür iyiyiz. Gelişimi normal Ancak bazen ya erken doğarsa diye korkuyorum. Eşimde yurt dışında çalışıyor 37. Haftamda gelebilecek sizce o zamana doğar mı? Daha erken doğum yapan varmı erkek çocukları geç doğar diye duydum