Anneadayiii__ normal dogum düşüncesiyle hamileliğimi gecirdigim icin ameliyathaneye girerken titriyordum ama nerden bilcektim böyle güzel böyle kolay olduğunu sezeryanin, inan ki suan nasil korkuyorsan bende öyle korkuyordum ama prenses gibi yatıyorsun hic bisey hissetmeden ve bebegini yüzüne koyuyorlar doğduğu gibi mis gibi yumuşacık 🥰 sonrasi uzun süre yine uyuşukluk oluyor, ilk ayaga kalkma biraz zor gelebilir karın boşaldığı icin ama bir kereden sonrasi su gibi geçiyor 🌸