Pinaargunes Civciv53 amin ins canim 😍ben sezeryan dusunuyorum 25-30 dediler bakalim temmuzda ne olur bilmiyorum tabi de 🙏
Pinaargunes Civciv53 ay bakalim siz doğum yaptiniz mi😍 Bir de sizi şeyi sorucaktim evrim hanima gidiyodunuz heralde nst ucreti ne kadar bilginiz var mı🙏
fbetullk Pinaargunes bana 32 de gelirsin nst girersin dedi henüz girmedim ama bir arkadaşımdan duyduğum 270 tl galiba ama dilerseniz çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz bilgi verirler :)
fbetullk boraninannesi_ bir sorun olacağını sanmıyorum sonuçta doktor seçme hakkımız var ki evrim hocanında bu durumu sorun edeceğini sanmıyorum. Ben kendisinden çook çok memnunum gebeliğimin başından beri devam ediyorum kendisinde umarım sizde memnun olursunuz ❤️
Yell Pinaargunes Merhaba! Bende 30 haftalığım bende medipol koşuyolu gitmeyi düşünüyorum Evrim hanımı mı öneriyorsunuz 🫠 birde kaçıncı haftada gideyim acaba şuan başka yerden takipliyim
Pinaargunes Yell ben de evrim hanima gidicem valla 😍 27 sinde inşallah randevu aldim bu saatten sonra oraya gidicem inşallah devlet takipliydim , evrim hanima gittigimde 32 haftalik olucaz inşallah💖 Valla öneren oluyo bence gitmelisiniz 🙏
Pinaargunes boraninannesi_ evrim hanima gidiyorum aşırı memnunum enerjisi resmen girer girmez yansıyo , çok memnunum ama tel almadim istemedim arayinca asistanina ulasiliyo diyebiliyorum ama kesinlikle öneririm😍
cewriye boraninannesi_ siz kime gidiyordunuz acaba bende doktor araştırıyorum, önereceğiniz biri var mı ?