Kızlar 37 haftalık hamileyim ilk cocugum normal doğum 20 gündür 2 kez kontrole gittim devlete iki doktorda ters dedi ilk doğumum zaten sezeryan olup hem tüplerimi bağlatmak istiyorum doktorumun demesine göre agrimin gelmesini bekleyip günümu tamamlicakmisim ağrım olunca gittigimde daha da dönmemişse ozaman sezeryana alicakmis bana saçma geldi suyum gelse Bebek ters gelse risk icermezmi hiç böyle bişey yaşayan oldumu kizlar