Asure123 37ye girdik, beklemeye başladık😁 geçen hafta Nstde hafif bir şeyler çıkmıştı ama şimdi tık yok. Siz neler yapıyorsunuz, ağrı kasılma var mı??
Tonton07 Asure123 benim karnım taş gibiydi dün başladı bu hissim. Bugün kontrole gittim 1 2 güne nişan gelir dedi doktor karin sertligi nişan gelecek belirtisi. Bu hafta bekliyorum doğumu dedi bakalım. Bugün 38+1 deyim. Bebis 3300 gram. Ve eve geldiğimden beri regli agrisi gibi kasiklarimda ağrı var psikolojik mi bilmiyorum.
Opheliaxxx Asure123 evet canım. Ama doktor daha önce gelirse o zaman alırım sezeryana dedi. Kasılmalarım sancılarım görünüyor ama ben çok bişey hissetmiyorum herhangi bir doğum belirtim de yok şuan (38+1 şuan)
Mommybabyy Opheliaxxx aynı gün doğum yapıcaz nasipse doktor da bana aynı şeyi söyledi erken gelebilir hazırlıklı ol dedi 😂 bnde de sancı çıkıyor ama hiç bişi yok doğurcakmşm gibi de gelmiyor hiç 😂
Asure123 Tonton07 süper🥰 aslında bende kaç haftadır karın sertleşmesi sürekli oluyor ama bir şey de çıkmadı :(