tortil21 Kızlar 8+2 deyim. Evet herkes bulantı affedersiniz kusma yaşıyor. Öncelikle insallah kısa sürer🙏 Hiç birşey yiyemiyorum. Sırf midemin ağrısını bastırsın diye yediklerimde çıkıyor. Ama kusarken kasık ağrıları yaşıyorum. Böyle karnımın altından ağrılar giriyor normal midir?
ZehraS tortil21 evet canim bende de oluyodu kusmanin siddetinden kasiklarima bicak saplaniyordu sanki cok agriyordu ama kusdugum sirada oluyordu oyle geciyordu sonra biraz sonra
tortil21 Ssraa zor aylarmış onu anladım. Suan bende icimin agrisiyla bitkin düştüm açlıktan artık. Gecmis olsn sizede insallah cok az surer😔