Kizlar 26 haftada karnim cok sertlesiyodu 27+4 te muaneye gittiğimde düzenli sancim çıktı ve beni şehir hastanesine sevk verdiler salı gününden beri yatıyorum rahim ağzı kısalığım yada acikligim yok ilk iki gün sanci giderici ilac verdiler sancilarim cikmiyodu bugun taburcu olacakken cikti ve kasilmalarim devam ediyo detayli bi bilgide alamiyorum kimseden bu kasilmalarla 36 haftaya gelebilen var mi cok erken daha bide bu zamana kadar hepsi normaldi iste gelişim geriliği olabilir diye de takibe başlandı ama kasilmalarimi da anlamıyorum ilk gebeligim bazen hissediyorum sanci cikmiyo bazen cikiyo bu süreci nasıl yurutucem eve gidince anksiyetmde var zorlu bi surec