Verda9224 Benim tam adet gününde olmuştu. Normalde 2-3 gün lekelenme olur sonra normal adete dönerdi. Busefer öyle olmayınca şüphelenip test yaptım. Yerleşme kanaması, üstüne görme olabilir diye. Öyleymiş meğersem. Kahvrengi lekelenmeyle öğrendim, sadece peçeteye gelen bir lekelenme ama adet günümde oldu tam. 1 hafta daha bekleyip test yapabilirsiniz, hayırlısı olsun. Buarada bende bu ay kendi çapımda leslie yapıyordum evde oda baya hoplamalı zıplamalı ama tutuncağı varsa tutunuyor işte. 😇