metemom_ merhaba bana baştan yapılmamıştı daha sonra 12. Haftaydı sanırım yapıldı ve çıkmadı. Şeker testi yapılırken de kan tahlilinde tekrar bakıldı temiz çıktı. Ben tüylü oğlumu öpmeye koklamaya devam ediyorum, birlikte uyuyoruz yalnız hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana hiç tuvaletini temizlemedim. Tuvalet kutusuna dokunmuyorum.