Merhaba 20+5 günlük hamileyim. İlk aylarda hep kanamalı ve progestan ilaçlı geçti hamilelim. 1.5 aydır iç bisey yoktu. Bugün Bi koyu kahve birde açık kahve lekelenmem oldu. İdrar sonrası peçeteye sildikce geliyor. Çok tedirgin oldum. Bebeğimharekwtli çok şükür onu hissediyorum
Bu durumu yaşayan var mı?