yeschef-13 Mrseronat benimde oğlum olacak adını Ali koyduk bekliyoruz ben bekarlık zamanımda kadar vermiştim taa ama beğendiğim diğer isimler Ata,Can,Demir ve Kaan 💐
Nuranbakay Mrseronat oğlumun adı HAZAR BERK İkincide erkek olsaydı MİRAN ALİ koyacaktm kızım geliyor ☺☺☺
Gamzeekizyildirim1 Bende bulamıyorum ya Ediz olsun istedim eşim istemiyor o biraz daha yaşlı isimleri buluyor bende onu istemiyorum karar veremiyoruz Ediz ensar orçun güzel isimler bence ama eşim istemiyor varsa önerileriniz bende alirim
Bahar00 Mrseronat Uraz Alparslan arel Kağan Dağhan alihan aliyar aybars bizdeki seçenekler bunlardı size de fikir olsun.