Glsm-19 vardır Rabbimin bir bildiği biliyorum elinde olmadan cok üzülüyor insan ama Rabbime sığınmak en güzeli çünkü herşey onun elinde Rabbim en kısa zamanda sağlıklı sıhhatli bir evlat nasip etsin umut her zaman var pes etmek yok bol dua ile mucizene kavuşursun en kısa zamanda çook amin 🌸