Benim normal doğum sonrası hiç göbek kalmamıştı. 4200 doğmuştu bebiş. O zaman 40 gün çarşaf bağladım geçe gündüz eskilerin dediği gibi . Sezaryan oldu 2 gebelikte biraz göbek kaldı çünkü korse falan kullanmadım. Ama 2 sezaryan kuzenim var göbek yok o da korse takmıştı