Izmir-ozg Livanur22 ay çok duygulandim darisi başimiza insallah hepimiz kolay dogumlar yapariz boyle🙏😍
Livanur22 Civciv07 herkesin sancısı farklı olabilir benim sancım zor geçiyor tabi mecburen dayanıyoruz 3 saat filan sancı çektim ağır olarak sanırım ama evde çektiğim için daha iyidi
Sumeyyesummer Livanur22 yinede sancinin başlangıç slasamasindan itibaren duyduğum en hızlı doğumlarda biri. Egzersiz yapıyor muydunuz? Yoksa ilkide böyle kolay mı ilerledi?