Merhabalar ben geçen cuma hamilelik testi yaptım üç tane üçü de pozitif çıktı daha sonra bi kaç saat geçti yapayım dedim fakat o saat arasında su vs içmiştim tekrar iki tane negatif çıktı nasıl oluyor bu durum ? Korkuyorum acaba kötü bi durum mu var ? Adetime 4 gün var? 12 martta olacam acaba niye böyle bişey oldu?Kan verdim negatif çıktı adetten önce hiç bi ilaç vs kullanmıyorum bu arada çatlatma iğnesi vs