Ygmr01
Gokturkk 3+5 de kanama ile başlayan bir gebelik süreci ve 3. Tüp bebek tedavisi ile olabildi. Üç hafta iğne , zaten embriyo konulduğunda sabah akşam ikiniki günde 4 fitil kullanıyordum.
Sonra 10. Haftada bıraktık herşeyi hoop tekrar kanama başladık günlük iğne fitil. 12 de sancı ile gittim bebek aşağıda rahim atmaya calisuyor denildi . 20 ye kadar fitil kullandım şuan 23+3 uz yavaş yavaş yukarı çıktı birde aktif otur kalk çalışıyorum Dr işi biraktirmadi bol su içiyorum magnezyum kullanıyorum , iyiyiz artık , 16 dan sonra herşey yoluna girdi ama tedbir olarak 20 ye kadar ilaç kullandım bazen 2 haftada bir bazen 3 haftada bir sık kontrol edildim. İlişki yasak, Dr un her dediğini yaptım gerisi Allah’a kalmış demişti Dr um